1 Μαρ 2020

Ένα απέραντο πάρκινγκ έγινε η παραλία της Βόνιτσας. Αντί για θάλασσα βλέπουμε αυτοκίνητα

Στο πάνω μέρος αυτής της φωτογραφίας βλέπουμε 2 πινακιδούλες!!!

Η πρώτη πινακιδούλα αυτό που θέλει να πει σε αυτούς που εισέρχονται στην πανέμορφη παραλία της Βόνιτσας , είναι πως απαγορεύεται το πάρκινγκ!!!

Η δεύτερη πινακιδούλα μας λέει: μην ανησυχείτε... ναι μεν η πάνω φίλη μου, σας απαγορευει το πάρκινγκ εδώ, εγώ όμως επειδή νοιάζομαι για σας κ την υγεία σας και επειδή δεν θέλω να ταλαιπωρείστε ψάχνοντας θεσούλα για ώρα, αντιθέτως θέλω να απολαύσετε το καφεδάκι σας αγναντεύοντας τη θάλασσα.. σας έχω έτοιμες θεσούλες λίγο πιο κάτω!!!
Στο κάτω μέρος αυτής της φωτογραφίας βλέπουμε που τις έχουν γραμμένες αυτές τις δύο πινακιδούλες οι συμπολίτες μας!!
Χρόνια τώρα το ίδιο χάλι!!
Εννοείται πως δεν περιμένω να αλλάξει κάτι!!
Απλώς είχα καιρό να γκρινιάξω και μου βγήκε σήμερα η διάθεση να το κάνω κ είπα να μην καταπιεστώ!!
Είχα καιρό να βγω για καφεδάκι κ η αλήθεια είναι πως λυπήθηκα πολύ όταν αντί για τη θάλασσα αγνάντευα τα αυτοκίνητα του κάθε.. καλύτερα να μην τους χαρακτηρίσω όλους αυτούς τους οδηγούς δημόσια!!
Να μη μιλήσω για τις λακκούβες σε όλα τα μήκη κ πλάτη αυτής της ταλαιπωρημένης επί σειρά ετών περιοχής ... έχω την εντύπωση.... ίσως κάνω κ λάθος βέβαια.. πως η μικρή μας πόλη είναι στα χειρότερά της!!
Επειδή όμως γίνονται παντού έργα.. φαντάζομαι για την ανάδειξη του τόπου.. θα κάνω λίγη υπομονή να τα δω ολοκληρωμένα και θα μιλήσω μετά!!
Καλό Μήνα!!

Αλεξάνδρα Χασακή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου